Monday, February 9, 2009

SAAT RINDU DATANG MENYAPA

2:04 AM

Kau Duniaku...
Tempat Ku Berteduh Dari Hujan..
Kau Penawar...
Yang Merampas Kesakitan Dari Diriku...
Kau Cahaya...
Menerangi Ketika Ku Mencari Jalan...
Kau Inspirasi...
Ketika Ku Kelu Tanpa Kata Kata...
Kaulah Api...
Menghangatkan Aku Ketika Aku Kesejukan....
Kaulah Tangan...
Yang Aku Impikan...
Untuk Kugenggam Ketika Ku Melangkah Usia...
Kau Pantaiku...
Ketika Ku Sesat Di Lautan Sepi...
Kau Adalah Segalanya...
Yang Aku Suka Mengenai Diriku...
Dan Di Dunia Ini...
Apabila Tiada Lagi Yang Jujur...
Disini Aku...
Terikat Bersama Dirimu...
Masih Terikat Pada Dirimu...
Sudah Berapa Lama...
Sejak Jalan Cerita Ini Bermula...
Dan Ku Berharap Agar Ianya Tidak Berakhir...
Dan Berterusan Seperti Ini Sehingga Keakhirnya...
Melihat Senyumanmu Padaku...
Walau Perasaan Ini Tidak Tenteram...
Hatiku Terpaut dan Terikat Denganmu...
Dan Ketika Ini...
Masih Terikat Dengan Dirimu.

0 comments:

Post a Comment