Saturday, February 7, 2009

IZINKAN AKU PERGI....

9:04 AM

Izinkan ku undur diri dari hatimu..
Tiada benci ku kepada mu....
Aku pergi satu pergorbanan ....
Demi sebuah kebahagian yang sedia ada.....
Biar kenangan cinta kita berkubur.....
Tidak mampu kuteruskan lagi .....
Demi menjaga insan lain.....
Aku rela pergi dari hati mu.....
Sukar hendak ku singkir namamu.....
Kau terlalu istimewa untuk ku.....
Biar disini cinta kita terhenti .....
Aku membawa hati parah.....
Aku harus terima hakikat .....
Semua ini adalah Qada & Qadar dariNYA ....
Cukup sampai di sini sayang....
Relakan perpisahan ini....
Walau berat di hati...dan berat perasaan....
Tempuh dengan ketabahan.....
Bukan kita tak saling cinta....
Bukan kita tak saling sayang.....
Bersenang dan berduka...Bertemu dan berpisah....
Itu kehendaknya jua....
Telah ku tempuh jalan tengah...begitu lah akhirnya.....
Telah ku selami laut yang dalam.....
Begitulah akhirnya.......
Cukup sampai di sini sayang.......

0 comments:

Post a Comment