Saturday, February 7, 2009

CINTA HATI INI

8:34 AM

Cinta tak pernah bersalah....
yang bersalah hati yang cepat buta olehnya....
Cinta tak pernah bersalah.....
yang bersalah tangan yang teraba-raba.....
Cinta tak pernah bersalah......
yang bersalah bila kita tersilap insan nak curahkannya....
Cinta tak pernah bersalah.....
yang bersalah mata yang cepat beralih arah.....
Cinta tak pernah bersalah.....
yang bersalah kita yang silap mengawalnya......
Aku tak kesal kerana jatuh cinta......
tapi aku lebih kesal gagal buktikannya......
Aku tak kesal cintaku tak berbalas.....
tapi aku lebih kesal memaksanya terima......
Aku tak kesal cintaku tak dihargai......
tapi aku lebih kesal serah cinta tanpa harga diri.....
Aku tak kesal cintaku tersekat di pertengahan.....
tapi aku lebih kesal ianya tidak difahami.....
Aku tak kesal cintaku masih tak layu......
tapi aku lebih kesal untuk terus merayu

0 comments:

Post a Comment