Thursday, January 1, 2009

8:58 AM


Ku mohon Sayang,
Tidak terdaya untukku melawan dugaan ini.......
namun demi kasih dan sayang ku padamu....
yang telah kusimpan rapi....
sekian lama dilubuk hatiku....
aku pasrah dengan ketentuan NYA.....
Sayang,...Andai kepedihan dan keperitan
yang ku tanggung ini....
dapat membahagiakan dirimu...
aku akur dan menyerah.
** YA ALLAH rinduku padamu tidak tertanggung lagi.
Aku bersyukur padaMU, segala permintaanku KAU tunaikan.
Terima kasih Tuhanku.
Aku akui kebesaranMU.
Kini cintaku hanya padaMU.
Hanya diriMU yang memahami hati ini.
Perit dan getir yang ku tanggung kini ...
tidak berseorang kerana kini aku memiliki MU.
Dalam paksa, perlukah aku merelakan
Dalam sengsara, masihkah bisa ku bilang tak mengapa
Dalam derita, mampukah ku tersenyum jua
Inilah takdir kita..
Inilah suratan kita..
Jika semua itu sudah dalam perhitungan mu
Tiada daya lagi aku
Selain melangkah pergi
Membawa riak hati ku nan sepi..
Selamanya... biarlah ia begini..
Airmata jgn gugur lagi
Selagi aku bernyawa selagi itu ku teruskan cinta ini.

Akan ku serahkan padamu kasih sayangku.....
sebelum nafasku terhenti.....
kini aku tidak akan menyerah kalah....
jika kebiasaannya aku menangis...
kerana rasa sedih dan terkilan akan sikapmu...
tapi kini....
aku akan ketawa dan tersenyum...
kerana inilah kekuatanku...
aku yakin mana mungkin untuk kau melupaiku.....
susah, senang, sedih dan gembira...
selama ini kita bersama....
tidak mungkin semudah itu untuk kau melupainya....
"SELAGI KUKUH CINTA DIHATIKU....
AKU PASTI SELAGI ITU KAU TIDAK BISA MELUPAKANKU"

0 comments:

Post a Comment