Sunday, December 28, 2008

UNTUK MASA SILAM KU....PERGI LAH.....

12:35 AM


Suatu ketika dulu, aku & kau saling mencintai.
Meskipun dirimu ku selimuti dgn kasih walau aku tak mengerti getar mu
Sebab aku tak mampu membaca matamu
Kini kau telah pergi menjauh meninggalkan aku…
Di saat ku di lemparkan angin & mengharapkan mu disisi ini…
dan Ku pohon ...maafkan aku…
Mengapa yang lain bisa berdua dengan mudahnya
Walau aku wanita lemah..tapi aku juga punya rasa
Mengapa semua ini berlaku pada diri ini, ...
ohh.. ALLAH maafkan diri ini
Namun Atas nama cinta hati ini merelakan nya…
Aku menyesal kerna telah membuatkan kau menangis & biarkan memilih yang lain
Ku mengerti perpisahan ini....
Terpisahnya kita kerana tertakdir ku menjalaninya
Langkah kaki ini di dalam rencanaNya
Semua ini berjalan dalam KehendakNya
Nafas ...tidur ...cinta ...dan segalanya
Atas Kehendak Mu Ya RabbiKu berserah ...
ku berpasrah....
Hanya pada Mu Ya Rabbi
Namun jangan kau datang atau dekati ku lagi
Walau hati ini masih berpihak pada mu
Namun jangan pernah kau mendustai takdirmu
Pasti itu yang terbaik bagimu
Janganlah lagi kau mengingatiku kembali
Walau pernah ku memohon dan meminta hatimu
Namun janganlah pernah kau tinggalkan dirinya untuk diriku.......
Siapa lah aku..........Aku Bukanlah untukmu…

0 comments:

Post a Comment